Tuesday, March 13, 2018

Kelas/kursus komputer tahun 2018

Assalamualaikum,

Dalam diam - diam dan kesibukan dunia ni baru aku perasan kursus komputer aku telah pun berusia 7 tahun, banyak pesaingan dan tunjuk ajar yang dapat aku pelajari. walaupun pada tahun 2015-2017 aku sangat sibuk sampai tiada masa untuk update gambar di FB, tapi kursus masih berjalan seperti biasa, aku harap tahun 2018 dan seterusnya aku dapat memberi masa untuk update semua gambar dan info berkenaan kursus komputer.

dibawah adalah kursus-kursus komputer yang ditawarkan pada tahun 2018:-



#Pembelajaran kursus komputer ini boleh diambil secara individu, kumpulan, syarikat swasta dan jabatan kerajaan



untuk melihat info di facebook:


pakat panggil adik beradik sedara mara dan kawan kawan join kursus komputer.
lepasan SPM digalakan untuk menempuh alam membuat assignment di kolej dan universiti hehe... =)

No comments:

Post a Comment